Ont, Ont...

Kom precis hem från skolan. Hade en heldag, hatar såna dagar. Salarna har lågt med syre så man blir ofta trött och hängig. Dom borde satsa på aircondition for real. Men fick iaf det mesta antecknad.
Har obeskrivligt ont i kroppen. Jag fattar inte varför. Känns som en fet träningsverk. Dör.
Missade ART-utbildningen också för att jag kom försent. Om du ens är en minut försenad kan du räkna med att bara vända och tagga dit du kom ifrån.
Idag ska jag plugga lite och sen bara vara. Måste snacka med mamma också. Saknar henne oändligt plus hennes mat. Finns inget som mammas mat. Väntar tills den dagen jag åker hem och langar en beställning, och när jag kommer hem voila så luktar det mat á la Congo. Har inte besökt Malmös enda afrikanska matbutik än. Det måste börja lukta pondu i den här lägenheten annars känns det inte hundra procent hemma, haha.
Anyways, ska dra mig mot böckerna. Tänkte lämna er med lite kongolesiska matbilder. Hej jag är hungrig

Later!

//Pejjs



3 Response to "Ont, Ont..."

  1. Lynda says:

    Fan vad du gor mig hungrig lol

    GIVENCHY says:

    Hahaha palla att det ska vara en vit hand på sista bilden.

    Anonym says:

    Hej tjejen tycker du inte om ditt eget hemlands mat

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report