Näsans vattenfall... Min undergång

Jag är förkyld. Min näsa rinner non-stop och jag tycker personligen att det är lite orättvist. Jag var ju nyss sjuk. Skyller på Micheline och Omar, dom små rackarna har hostat på allt och alla så nu sitter jag här halvdöd och kom precis hem från skolan.
Min helg har varit helt okey, var inte direkt ute och langade partey. Missade Blackstreets konsert, sved lite men såg en massa klipp och dom verkade ha gjort en tung show.
Har varit uppe hela natten och har hostat, nyst, tröstätit en massa av världens godaste chocklad och kollat på kongolesiska teater. Blev inte direkt en jättekul äventyr när jag skulle upp och dra till skolan.

Idag har jag ART och sen ska jag och Awa FINALLY träna. Its going down efter att ha skjutit upp vecka efter vecka. Gotta get our health on fan pallar inte med min keffa springer två meter och dör-kondition, not okey.

Aja, ska jipp.

Later!
//Pejjs!


Godaste chokladen ever!


1 Response to "Näsans vattenfall... Min undergång"

  1. GIVENCHY says:

    Det där är Browns favorit också!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report