*Gäsp*

Jag är 22 år gammal, men det känns som att jag har en 72 årings hälsa. Min rygg hatar mig, min kondition tittar snett på mig varje gång jag ska anstränga mig och ba "vaaart ska du någonstans?", mina muskler önskar att dom kunde byta kropp och mina senor ja dom ska vi inte ens prata om. Har börjat käka Omega-3 och hoppas att dom ska help någorlunda. Need my järntabletter som jag skulle ha hämtat ut since god knows when alltså. Men jag hatar dom fan, magen blir inte snäll mot mig med dom i mig.

Anyways, igår var jag och chilla hos Seada med Awatif. Kollade på American Gangster. Skäms lite för att jag aldrig har sett den förutom små snuttar, men tung är den. Kom fan hem halv fyra. Trodde att jag skulle få en lång skön sömn men jag fattar inte vad det är med mig. Jag har en tendens av att sova i max fem timmar sen kan jag inte blunda igen om inte I force myself eller något. Mycket jobbigt är det. Aja, hellre det än att inte få någon sömn alls.
Dah well, idag är det lördag, solen skiner och det är skönt att få se den fan den dyker bara upp när den känner för det. Är trött på fucking kylan.

Vad ska man göra idag då? Jo, jag skrev igår att jag skulle städa men jag orkade inte. Men idag så jävlar ska det städas, sen ska jag geeka mig och kolla på Våra bästa år. Jag ligger före Sverige nu, yeeaaay. Shit goes down I tell ya! Finns en heting som heter Marcus Patrick som kommer att vara med från och med juni 2007 (vi är så sena så att det nästan är löjligt). Ladies yall cant miss that! Han är en sån där het maddafakka som jag skulle stroll around town med en megafon med han bredvid mig och skrika "LISTEN UP!!! I JUST WANT ALL OF YOU TO KNOW THAT THIS IS MY MAN!!" Hej trofé, haha.
Men sad nog så sparkade dom han på grund av hans skandalbilder och strippshower. Öh, where is the problem in this? The owner of the show must be a man alltså because I would hate him too with his fine self.

Nää, nog om han. Ska på födelsedagsfest senare men nu ska jag försöka vila lite sen... städa, vilket jag inte tror kommer att hända. Motivationlevel is lower than low.

//Pejjs


Marcus Patrick



0 Response to "*Gäsp*"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report