Hangfuckingover

Mitt huvud, jag är stendöd! Känns som om någon har bankat mig i skallen med en hammare. Fy fan. Plus så piper mina öron som fan. Detta är anledningen till varför jag hatar att dricka vodka, it gives ju nothing but trouble.
Anyways, vi var på festen igår, var faktiskt jättekul. Jag åt världens absolut bästa samoussas igår, dom var så underbara att det slutade med att jag fastnade i köket med Awa och åt och åt till slut sa magen stopp but oh god they were so good. Kan typ fortfarande känna smaken i munnen.

Eftersom the host of the party var tanzanian så var det självklart många tanzanianer och vad jag la märke till att tanzanianska män är jättekorta! Jag har faktiskt aldrig lagt märke till det. Men fan dom har skittung musik, ville ha varenda tanzaniansk låt som spelades den kvällen.
Kvällen fortsatte och vi åkte to that same ol' ställe som vi brukade gå till ofta. Det var chill förutom en snubbe som fick för sig att putta mig så hårt att jag ramlade och fick en svullen knä, vet inte fan vad hans problem var. Jag skulle prata med en brud som dansa nästan på mig hela tiden och jag blev irriterad och från ingenstans poppar han upp. Blev skitchockad. Idiotjävel.

But fuck it, life goes on. Det är söndag och jag sa ju att jag skulle städa. Can't trust me on that. Idag är verkligen ingen dag att ens lyfta ett finger. Sitter och tar emot gamla videos från Judith, hon är bäst på att spara alla våra gamla klipp och bilder så can't wait to see them again. Jag och tjejerna var bäst på att filma oss själva allt från våra gamla dansträningar och teater som vi alltid gjorde på skoj. Saknar dom tiderna. Alltså fy fan vad vi var fett många haha och alla hängde typ samtidigt också shish.
Men, men jag ska barnvakta senare på kvällen så kommer nog sleep there men nu ska jag bara njuta av söndagen tillsammans med baksmällan.
Ha en trevlig kväll people!

//Pejjs


Trust me ya'll don't want to see the rest


0 Response to "Hangfuckingover"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report