It is back in my life AGAIN...

Har inte skrivit sen typ förrigår. Det är bara för att jag och min gamla kärlek har hittat tillbaka till varandra again. Snackar om The Sims. Jag är en riktig Sims-torsk. Har spelat den sen den första kom ut för flera, flera år sen. Jag saknade den och körde en illegal nedladdning och passade även på att ladda ner the expansion pack The Sims 3 Late Night. Alltså den är typ bäst! Man ska försöka bekanta sig med så många kändisar som möjligt, bli känd och osv osv. Jag har fyra stjärnor utav fyra. Pretty good för ett par dagar. Plus så har jag självklart fuskat. Palla gå igenom allt steg för steg.

Call me a nerd, I dont care. Its my love, haha. Jag kommer ihåg när vi gick i högstadiet och min pappa hade köpt den första utgåvan till mig. Jag skolkade från skolan i två veckor och satt dag ut och in och spelade. När jag gick tillbaka till skolan skyllde jag på att jag vart deppad för att Shala hade åkt till Iran på semester. Lite extremt. Nu vet jag hur CS-killarna kände sig. Man kan fastna för spel så lätt. Men nu har jag mina begränsningar. Spelar liksom inte hela jävla tiden... typ.
Jag skyller på att TVn är sönder. Känns som att det är min ursäkt till allt, haha.
Aja, tog en runda med Awa i Mobilia och käkade på donken och chit chat litegrann.
Nu ska jag bara chillyorzum sen bär det sig av mot en helnatt med den vite fetaosten. Its going to be a long night...

Ha bästa fredagen peepz!

//Pejjs!



0 Response to "It is back in my life AGAIN..."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report