You know what really grinds my gears?

I understand the feeling of loving yourself and its a beautiful thang, men jag hatar när folk tar det till den punkten att dom måste se ner på andra som ett "bevis" på att dom är så jävla bra.
Är det så jävla svårt att tycka att du är grym som fan utan att behöva hitta brister hos andra människor bara för att du ska kunna säga "jag är iallafall inte så eller tur att jag är inte så"
What the F män?
Din självkänsla är inte någon annans... get it!
Nu ska jag sova för jag är trött som fan och har inte sovit ett skit och spenderat halva dagen på att försöka rädda mina fuckade naglar!
God natt!
//Pejjs
*Fett arg*

0 Response to "You know what really grinds my gears?"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report