Ibland Tror Jag Att Dom Skämtar...

(Såhär ska vi se ut)


För någon vecka sen fick Ralph Lauren kritik för att ha hårdretuscherat en modellbild... and them maddafakkas did it again!
Alltså seriös, jag förstår mig inte på dessa människor. Jag förstår mig inte på hur dom tänker.
Det krävs faaaaan inte en Einstein för att fatta att det där *ovan* är fan inte normalt, det är nästan ett hån för fan. Sen när blev det normalt att din midja ska vara smalare än ditt huvud och benen ska synas, inte innanför men utanför huden. Det finns för fan folk med bulimi, anorexia och fattiga människor som lider och har detta utseende och här kommer någon jävla idiot som ska glorifiera detta och få oss att tänka att det är okey. Dom här idioterna har mer makt än dom tror så varför inte make something good out of it och få folk att känna sig nöjda med sina kroppar, helvetes skit nu är det säkert någon female som bläddrar igenom tidningen och får nu värsta tankarna om sin kropp och att hon inte duger.
Fuck you Ralp Lauren!

1 Response to "Ibland Tror Jag Att Dom Skämtar..."

  1. Judith says:

    hahahahhaha d e dar e ba overdrivet,,,,tror inte nan skulle vilja se ut sadaaar!!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report