Bara För Att Det Är Jag...

Yes... Need I say more? Kommer hem från skolan, och ingen är hemma så jag bjöd in mig själv hem till Sara för att vänta på att någon skulle komma hem eftersom jag inte hade hemnycklar. Jag väckte henne, men vad fan, vem sover fram tills klockan tre om inte man har råfestat dagen innan och är superbakis? Anyways, morsan och systern kom hem så jag snabbade på för att ta mig hem för jag var fett hungrig. Småspringer och swooop! Så ramlar jag på en hög med snöblaska...
Alltså såna här grejer händer alltid mig, aaalltid. Och varje gång jag ramlar så är jag alltid själv. Fatta vad pinsamt...
Kommer ihåg en gång när jag skulle hem till Lynda och jag sprang och halkade på en isvattenpöl. Bakom mig stod en kärring och asgarvade åt mig. Fett ond!
Jag skulle också ha garvat men det är fan inte lika rolig när det händer en själv... Maddafakka.

Aja, innan detta incident när jag då var på väg hem från tuben så var det två svenska män som såg typ ut att dom brukar spendera 85% av deras dagar i gymmet och 30 minuter varje dag i solariumet. Dom satt på tåget och såg sådär halvförvirrade ut. Jag gissade rätt på att dom aldrig då har varit i Norsborg, speciellt efter att den ena killen satt och prata på telefon och ba "Faan Mackan, men jag vet inte vart vi ska gå. Det här är ju så jävla förvirrande. Hörru, Iduns väg var det va? Aa vi får fan hoppas på att vi inte blir skjutna HÖHÖ"
Sen när vi kliver av tåget så säger han "Faaan Oscar det här är ju värsta multi-kulti stället ju! Fan är det här? Vaaa?"
Den andra snubben nickar med sån där "jag är äcklad"-grimas
Alltså jag fan höll på och dö av garv. Folk är fett roliga svär på allt alltså! Man kan bara ta det med en nypa salt för såna här typer är ju bara funny!

Yeah, the people of today... Fan nu ligger jag här med värsta rinnande näsan och dunka-dunka huvudvärk. Jag gissar nog på att jag håller på att bli sjuk, immunförsvaret pallar inte hänga med mig under vintrarna fan.
Hade jag varit en Te-människa så skulle jag nog dricka det för att heala mig själv men jag har inte druckit te på över tio år eftersom I HATE IT... Usch, skitskarrigt. Försökte för nån vecka sen klunka i mig men jag fick kväljningar, jag ville hänga på Te-hysterin eftersom jag känner mig lite utanför haha.

Nää nu ska jag in på Stadsbibliotekets hemsida och reservera lite böcker att låna!
Break-a-Leg!
//Pejjs!

1 Response to "Bara För Att Det Är Jag..."

  1. GIVENCHY says:

    Freak!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Free Credit Report